Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Reczu

ul. Ratuszowa 7, 73-210 Recz

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reczu.

  • Data publikacji strony internetowej: 22.02.2021
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 22.02.2021

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 22.02.2021
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:  22.02.2021

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:  Jolanta Kiłoczko .
  • E-mail: mgops@recz.pl.
  •  Telefon: 95  765- 61-81

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Rzecznik Praw Obywatelskich
  • Adres: Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, al. Solidarności 77 00-090, Warszawa
  • E-mail: biurorzecznika@brpo.gov.pl
  • Telefon: 800 676 676

Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzi jedno wejście przy ul. Ratuszowej, biura znajdują się na parterze, aby dostać się na parter budynku należy wejść po schodach (kilka stopni) obok znajduję się wjazd dla wózków inwalidzkich. Obiekt posiada dwie toalety, ale żadna nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczeń technicznych można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku nie ma windy dla osób niepełnosprawnych. Brak miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej.

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 122
Utworzono dnia: 24.02.2021

Historia publikacji

  • 24.02.2021 13:37, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności